Reis mee met Anna en Dani!

1000 kilometer

1000 kilometers, zo veel zijn het er. Hypnotiserend werken de lijnen op het wegdek als je continue 90 km/u rijdt. Nee niks voor mij om dat in 1 keer te gaan rijden, ondanks het feit dat mijn moeder met me meegaat. Ik vind auto rijden gewoon heel erg saai!

Daarom heb ik besloten om die kilometers over twee dagen te verdelen. Op dag 1 vreten we er een stuk of 650 op en op dag 2 kunnen we relaxt de laatste 350 wegkachelen.

De overnachting is trouwens op een paradijslijk stukje Noord-Duitsland (ja, dat bestaat! Nou ja, als ik de foto's op de website mag geloven). Ik heb een nacht geboekt bij een luxe arabierenstal. Dat hebben we wel verdiend dacht ik zo. Dani mag slapen in een box van 4,5 bij 6 meter en mams en ik verblijven in een appartement. Er is ook een wei, want het paard moet ook de beetjes strekken natuurlijk.

Afgelopen vrijdag hebben Dani en ik een fotoshoot gedaan, onder andere voor op mijn blog. Ik heb al het een en ander op Facebook geplaatst, maar nog lang niet alles. Hierbij dus een relaxt plaatje van ons, verlangend naar de rust en ruimte die Denemarken ons gaat bieden. Einde filosofisch bericht.

Reacties

Reacties

mammie

We maken er een mooi trippie van en ik ben erg benieuwd naar waar we gaan overnachten!! Zin in!! xx

Anna sr

Spannend An

Meggie

Spannend an. Ik vind het wel erg jammer dat je weggaat. Maar uiteraard kom ik langs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!