Reis mee met Anna en Dani!

Roadtrip dag 2

Ten opzichte van gisteren was vandaag een "makkie". Slechts 400 kilometer en we waren vastberaden om die er even snel doorheen te jekkeren. Het plan was dan ook om na 200 kilometer even te stoppen voor een rondje hooi/water/lunch, maar mijn blaas gooide na 100 kilometer al roet in het eten. Dus korte plaspauze en gelijk een thee en koffie meegenomen. Thee is een soort van magisch goedje wat mijn lichaam linea recta doorverwijst naar mijn blaas en ja hoor, nog voor de 200 kilometer stond ie alweer op klappen. Dus wederom een korte stop. Toen besloten we om het laatste stuk in 1 keer door te rijden, ook omdat Dani het behoorlijk had gehad in dat houten hok op wielen. Geen thee en beperkt water voor mij dus.

We zijn via de brug gereden (je kan ook kiezen voor de veerboot als je naar het Oosten wil), waar we ons vooraf heel druk om hebben gemaakt. Er stond namelijk redelijk wat wind en op een wat kleinere brug werden we toch wel aardig te pakken genomen door wat rukwinden. Met samengeknepen billetjes naderden we dus de brug. Moeders kon alleen nog maar " oh god, och jezus, kijk dan" uitbrengen. Maar met een lekker meewindje was er uiteraard geen vuiltje aan de lucht en hebben we nog mooie foto's kunnen maken ook.

En dan eindelijk zie je nog maar 2 cijfers staan bij de kilometers "to go". Hehe, alsof er nooit een einde aan zou komen. En toch duren die laatste paar kilometers echt het langst. Eenmaal op de stoeterij aangekomen stond Marlene, mijn werkgever, klaar om me "aan de ketting te leggen" zoals ze dat zei. Vorig jaar heb ik hier 5 weken gewerkt en ik heb een goede indruk achtergelaten. Ik mag nu dus niet meer weg. Ze heeft toen ook al gezegd: Jij komt nog wel een keer terug. En hier ben ik dan! Marlene en ik hebben elkaar een dikke knuffel gegeven en als twee gillende tieners bij een concert van een boyband ons enthousiasme geuit over mijn terugkomst.

De roadtrip heb ik als relaxt ervaren en het is heel goed te doen. Nu kan het echte avontuur beginnen! En jullie mogen daar met mij van genieten.

Reacties

Reacties

Mercedes

Jeej gelukkig heel aangekomen :) hoop dat dani ook snel der draai vind daar ;)

Ik wacht met smart op je volgende verhaal !

X Mercedes.

Laura en Ashley

Heerlijk dat jullie veilig zijn aangekomen op de plaats van bestemming. Hoop dat je samen met je moeder nog even heerlijk kan genieten daar en dat Dani lekker op zijn eigen plekje kan genieten van alles om hem heen. Op naar jullie volgende belevenissen

yvonne

Top An, Jullie hebben een mooie reis achter de rug. En nu hard werken en vooral samen genieten van al het moois daar.xxx

Anneke Kulk

Fijn dat de reis goed is verlopen!

Rita

Goed gedoet, nicht. Veel plezier tijdens het werken en nog meer plezier tijdens het niet werken!!

yvonne

het was hier ook noodweer , maar meer regen dan onweer. ik hou helemaal niet van onweer, dus ik vind jullie heel dapper bezig. maar willen jullie ook om jezelf denken.
ik sluit mij aan bij Rita. X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!