Reis mee met Anna en Dani!

Rengøring

Oftewel.. schoonmaken, reinigen, soppen.. deze week staat in het teken van de jaarlijkse schoonmaakronde. Ben ik even blij...

Vanaf gisteren gaan we als tornado's door de stallen. Lois (mijn collega) en ik soppen de boel, en Jan (de klusjesman) komt daarna met zijn hogedrukspuit, zodat de aangekoekte mest-, voer-, en vogelpoepresten geen schijn van kans hebben. De dagen zijn lang, zwaar en vragen een hoop van mijn lichaam. Ik ben zo toe aan een rondje meeliften op 1 van de Friezenruggen. Maar ik hou in gedachten dat het na deze week allemaal brandschoon is en daardoor ook weer makkelijker schoon te houden is. Alles voor het goede doel dus.

In de tussentijd maken we nog steeds een hoop lol, we beginnen steeds opnieuw aan een planning die volledig door de war wordt gegooid door Marlene, de staleigenaar. Er ligt ontzettend veel werk en we zijn met z'n tweeen. Daardoor komen we nog niet echt toe aan het trainen van de paarden. We zijn dan ook erg hard op zoek naar een derde persoon die met spoed kan beginnen en het liefst ook nog een beetje bij ons past.

Reacties

Reacties

mammie

Oke, het is hard werken maar goed om te lezen dat jullie het samen rooien!! En zo te zien ook lol hebben, ondanks dat.

Je geweldige collega

Hahaha! Fijn die foto's, nu wil niemand meer met ons samenwerken..

yvonne

ik hou ervan girlpower !!!!! volgens mij hebben jullie straks collega´s teveel hoor. ga voor jullie duimen.
veel plezier meiden x

Laura

das ook toevallig, ik kreeg vanmorgen een aanval van werklust en heb de poep van de muur staan boenen, Luuk duwt zijn billen altijd richting muur als hij mest, en omdat hij zo groot is zit er verticaal een meter hoog en breed poep op de muur....geen voorjaars maar najaars schoonmaak, op afstand besmettelijk dus....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!