Reis mee met Anna en Dani!

Het avondrondje

Het avondrondje. Een laatste ronde ergenstussen 8 en 9's avonds waarbij de paarden hooi krijgen, de deuren gesloten en het licht en radio uitgezet moeten worden. Als je het snel doet, ben je in 5 minuten klaar. Mijn rondjes duren over het algemeen een half uur. Vanavond bijvoorbeeld heb ik Dani en Rikus een appeltje gegeven, dat kan natuurlijk niet zonder bijbehorende knuffel, want: "voor wat hoort wat" en ik hou nou eenmaal van dikke knuffels van m'n paarden en pony's. Dat treft want mijn andere Fries Gelina geeft aan een knuffel voor het slapengaan te willen. Okido, geregeld! Ook Ciduna steekt haar hoofd naar buiten, ik moet haar oren kriebelen en beloof haar dat we morgen een beauty behandeling inplannen. Ook alle pensionpaarden krijgen een aai bij het geven van het hooi. Even checken of ze er "normaal" bij staan. In de ponystal is het natuurlijk helemaal een walhalla voor het pennymeisje wat diep in mij zit. Dani, Eddie, Bellis, Maja, Jasmin, Picasso en Justy... stuk voor stuk krijgen ze een aai en een knuffel. Niet elke pony zit daarop te wachten en geeft aan liever zijn/haar hooi te eten. Ook goed! Alles is uit, alle paarden zijn gecheckt, de stallen zijn goed dicht. Ik kan gerust gaan slapen.

Reacties

Reacties

Mammie

En hier....een knuffel voor jou, lief kind xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!