Reis mee met Anna en Dani!

Nog 42 dagen

Het makkelijke van deze blog is dat mijn dagen voor me worden geteld. Ik zag zojuist "nog 42 dagen" staan. En die heb ik ook allemaal nodig om onze reis voor te bereiden. Want ja, alleen reizen is al spannend en veel geregel, maar het wordt pas echt een avontuur zodra je je paard mee de landsgrenzen overneemt. Het laatste wat ik wil is met Dani langs de kant van de weg komen te staan omdat...
1. mijn trailer niet in orde is;
2. mijn auto het begeeft, of
3. de papieren niet in orde zijn.

Dus de afkortingen ANWB, NVWA en RDW vliegen de hele dag door mijn hoofd!

Maar ook onderweg moet alles in orde zijn: voer, hooi en water voor Dani, slaapplaats voor moeders, Dani en mijzelf en de juiste route rijden. Alhoewel, Italië is ook best leuk!

En m'n spullen. Wat moet ik toch met al die spullen! Marktplaats, Facebook, vrienden en kennissen: overal bied ik mijn oude meuk aan. Dus mocht je nog iets nodig hebben, ik hoor het graag!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!