Reis mee met Anna en Dani!

Back in Holland

En toen was het alweer afgelopen. Veel sneller dan gepland en gehoopt, heb ik eind december mijn terugkeer naar Nederland moeten maken. Over het hoe en waarom wil ik vooral niet uitwijden, maar ik kan wel aangeven dat ik de eerste 2 weken in Nederland behoorlijk drepressief ben geweest. Het was ook niet mijn eigen beslissing om terug te gaan. Ik had graag langer in Denemarken, of misschien wel een ander Scandinavisch land, willen blijven wonen en werken. Ik zeg overigens niet dat ik nooit meer zo'n stap zal nemen, maar het wordt nu al wat lastiger. Ik heb namelijk een heel mooi cadeau overgehouden aan mijn trip naar Denemarken, de 10 jarige Lou Ann. Een springgefokte merrie, die vanwege een blessure beter niet meer kan springen. Ik zal haar daarom proberen dresuuurmatig te gaan trainen. Om met 2 paarden te emigreren, moet je wel 1000% zeker zijn van wat je doet en wat je kan verwachten. En aangezien het vertrouwen behoorlijk beschadigd is, zal ik voorlopig in het Vennepse rondwandelen.

Ik bedank iedereen enorm die mij in de afgelopen maanden berichtjes hebben gestuurd en bezoekjes hebben gebracht. En de trouwe blog-lezers natuuurlijk. Het bloggen gaat door, maar dan op mijn website www.annaeggenhuizen.nl en niet meer over het reizen, maar over tips, inspiratie en resultaten van mij en mijn paarden.

Reacties

Reacties

Regine

Wat jammer voor je. Maar wat leuk dat je met twee ipv een paard ben teruggekomen. Betekent dat dat je weer beschikbaar bent voor fotoshoots? Heel veel geluk in het vennepse. Groetjes Regine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!