Reis mee met Anna en Dani!

Bakkie doen?

Aangezien Kopenhagen op nog geen 1,5 uur vliegen ligt en zelf met de auto of motor goed te bereiken is, krijg ik nu al vaak de vraag van vrienden en familie of het mogelijk is om langs te komen. En ja, dat is mogelijk! Ik heb zelfs een logeerbed en ik vind het heel leuk om iedereen te laten zien waar ik terecht ben gekomen.

Mocht je zin hebben in een weekendje Kopenhagen, dan ben je welkom onder de voorwaarde dat je alcohol mee neemt. Want dat is aan de prijzige kant!

Tickets zijn belachelijk goed betaalbaar trouwens. 100 euro voor een retourtje als je bijtijds boekt. Mijn favoriete ticketzoeksite is www.skyscanner.com.

Reacties

Reacties

mammie

Die Skyscanner is top! Je betaald namelijk alleen voor de ticket, terwijl andere goedkope ticketfinders reserveringskosten in rekening brengen (rond de 30 euro!) Scheelt, kun je een goede fles alcohol voor kopen ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!