Reis mee met Anna en Dani!

Je weet dat je hobby uit de hand loopt wanneer...

...je paard meer spullen heeft dan jijzelf.

Innocent

Vanochtend vroeg heb ik de auto al gevuld met Dani's spullen. Naast de gebruikelijke zaken als zadel en hoofdstel, moet je bij een reis van 2 dagen ook denken aan water en hooi voor onderweg. En aangezien Dani mijn alles is, mag het haar aan niks ontbreken. Daarom zijn de appeltjes, worteltjes en crunchy snoepjes ook ruimschoots ingeladen. Je raadt het al; de auto zit bijna vol! Inmiddels ben ik erg druk met het inpakken van mijn eigen shizzles. Rijkleding, vrijetijdskleding, schoenen (!!!).. maar ook keukenspul, zodat ik mijn culinaire hoogstandjes niet hoef te missen in Denemarken.

Overigens is de keurmeester van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit ook langs geweest vanochtend en heeft een blik geworpen op Dani. Dit is echt maar 10 seconden! Daarna draaide hij 2 velletjes papier uit, zette er een watermerk, stempel en handtekening op en vertelde mij dat ik de factuur a EUR 200,00 binnenkort thuis kan verwachten. Het is dat het moet, maar ik weet zeker dat ik die 200 piek in een half uur tijd aan leukere dingen had kunnen besteden.

Nog 1 nachtje slapen, die ik heel goed kan gebruiken nadat moeder natuur vannacht besloot een licht- en geluidshow te geven tussen 0.00 en 3.00 uur. Keep you posted!

Reacties

Reacties

mammie

Ook hier druk bezig met de voorbereidingen, die natuurlijk niet zoveel tijd in beslag nemen ;-) Het beperkt zich tot het regelen van het nodige vreet- en zuipwerk voor onderweg, ticket uitprinten, tasje pakken. Ondanks dat ik het nog steeds helemaal niet leuk vind dat m'n baby er vandoor gaat, verheug ik me wel op de trip!!

Martine

Anna heel veel plezier op dit grote avontuur!! Ik hoop dat je je geluk gaat vinden in Denemarken samen met Dani. Goede reis!

Anna

Stiekem ben ik jaloers dat je zo weinig hoeft in te pakken. En dat je na 3 dagen weer terug gaat naar NL... ;-) maar ik ga er wat moois van maken en heb ook al een tas vol vreet gescoord. Heb er zin in!

Anna

Dankjewel Martien!

mammie

teruggaan naar NL..... daar denk ik nu liever even niet aan.....

Laura

Heel veel plezier daar, zorg dat jij en Dani " in shape" blijven en ik kom graag een keer bij jullie kijken!

Geerke

Wauw Anna wat onwijs gaaf!!! Ik kijk uit naar de mooie verhalen en foto's... heel veel plezier en succes!!! Liefs je nichie

yvonne

An maak er een onvergetelijke tijd van. Ben best jaloers op je hoor. Geniet maar lekker met Dani xxx

Anna

Dankjewel voor de leuke en lieve reacties!

Laura en ashley

He die Anna. Ik denk dat je een hele fijne tijd gaat hebben daar. Als je ons mist dan komen we gewoon om beurten langs bij je en kunnen we ook genieten van je kook kunsten ;-) . Was vandaag nog op stal maar ben je denk ik misgelopen. Vergeet je reisdocumenten niet in te pakken anders moet je nog terug komen hahahaha.
We horen snel van je hoe de reis is verlopen. Xxxxxx van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!