Reis mee met Anna en Dani!

Roadtrip dag 1

De cijfers en feiten:

  • 650 kilometer
  • 2 korte files
  • 12 uren
  • 65 liter benzine
  • 6 stops
  • 10 kilo hooi
  • 5 liter water
  • 1 zak chips
  • 1 pak koekjes
  • 1,5 zak chocolaatjes
  • 2 thee
  • 2 koffie
  • 6 broodjes
  • 3 flessen frisdrank

Onderweg zijn er geen bijzonderheden geweest, behalve veel bekijks van een bus vol Costa Ricanen tijdens 1 van de stops, waar moeders in haar beste Spaans gezellig mee heeft staan ouwehoeren. Om 18.00 uur kwamen we aan bij het appartement voor deze nacht. Ondanks dat ik behoorlijk lang gestuurd heb, ben ik nog aardig fit! Dani was het na al die uren op de trailer wel zat en heb ik gelijk in de royaal begroeide wei gezet. Ik vermoed dat ze een beetje stijf was, want ze had de behoefte om te bewegen. In eerste instantie was dat zo van "stapje, hapje, stapje, hapje" maar al snel trok ze een aantal sprintjes met luid gehinnik naar de paarden in de andere wei.

Toen de zon onder ging heb ik haar in haar eigen villa (stal van 4,5 bij 6 meter) gezet, welke is voorzien van een luxe lits jumeaux voor paarden.

Maar wauw, wat een fijne plek om te zijn. De rust, de ruimte, alles zoals ik het had verwacht. Ik heb daarom de stal als Tip toegevoegd op mijn blog, voor als je een vakantieadresje zoekt met je paard.

Morgen om 6 uur wordt er een mand met ontbijt voor onze deur gezet en mag Dani nog even grazen voordat we de laatste 350 kilometer gaan verkennen.

Reacties

Reacties

astrid

fijn dat t eerste deel zo goed verlopen is en jullie goed zijn aangekomen, rust lekker uit en succes t laatste stukkie x

Jacqueline

Lieve Anna wat een avontuur zeg, en zo ontzettend om te lezen!! Ik wens je een hele goeie reis samen met dani! Ik vind je echt een kanjer xxxx veel geluk dikke kus jacqueline????????????????

Anna

Ik word zo vrolijk van al die leuke reacties! Dankjewel!

Laura en Ashley

Gelukkig dat alles zo lekker is verlopen en je hebt je aan je afspraak gehouden dat je er rond 18.00 uur wilde zijn.
Ik lees hoe jij je voelde en hoe Dani zich voelde , maar hoe is het met je moeder verder gegaan of heb je die met die mensen meegegeven die je tegengekomen bent.
Veel succes met het laatste gedeelte en slaap lekker voor vannacht.

mercedes.

wat een luxe an dat is dame dani niet gewend der eigen luchtbed in der stal hihi ;)
suc6 morgen met de laatste kilometers naar jullie nieuwe onderkomen ;)

groetjes mercedes.

Nootje

Super leuk sis om dit te lezen. Fijn dat jullie zo aan het genieten zijn????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!