Reis mee met Anna en Dani!

Als God in Frankrijk

En hoe is het eigenlijk met Dani? Nou, ik kan jullie melden, die voelt zich hier prima. Elke dag van 7.30 tot 16.00 uur staat zij met haar 4 vriendinnen haar buik vol te eten. De weide is heuvelachtig, met bomen om te schuilen en met uitzicht op 4 knappe jongens in de wei ernaast. Daar werd ze in de eerste week wel erg euhm.. vrolijk van! Ze was niet bij ze weg te slaan en ze bood zichzelf ook maar al te graag aan. De ruinen hadden alleen geen idee wat ze bedoelde en stonden haar vragend aan te kijken. Overigens had de Spaanse hengst die wat verder weg staat heel duidelijk in de gaten wat er moest gebeuren. Helaas, ik heb nog geen fokplannen, maar wie weet komen die binnenkort..?

Uiteraard moet ze nog wel aan het werk, anders wordt ze een buik met 4 beentjes. Trainen doen we in de royale 20x60 binnenbaan, die elke dag gesproeid en om de dag gesleept wordt. Ze blijft sterker worden en voert de oefeningen steeds beter uit. Soms mag ze mee het bos in, waar ze even niet "aan de teugel" hoeft te lopen, maar gewoon de boscross pony mag uithangen. Al die luxe en rijkdom stijgt haar af en toe wel een beetje naar haar bol. Zo kunnen de passerende pony's rekenen op lelijke blikken en soms zelfs een aanval van Hare Majesteit. Maar doorgaans is ze gewoon de vrolijke pony zoals iedereen haar kent!

Yvonne

Fokplannen? Feike? Nee hoor haha.Lees dat je nog steeds lekker in de weer bent,hartstikke leuk. Die Dani is toch ook een echt grietje he? Zou dat bekkie wel willen zien. Nou genieten jullie maar lekker hoor en ik lees weer van je. Heel leuk om er zo bij betrokken te zijn. xxx ook voor Dani.

Astrid

Goed bezig meiden, wel leuk een klein danietje toch? hahhaha xxx

Megan

An, IK HEB JE ROEPING GEVONDEN. Schrijfster! Je schrijft super leuk. Tof om te lezen!

Ineke

Dank voor je verhaal. En hoe gaat het met Anna?
Lieve groetjes van oma Ineke

laura en Ashley

He Anna.
Heerlijk het is te zien dat je geniet als je al je foto's ziet en niet jij alleen maar Dani ook.
Mooie omgeving is het daar, hoop dat het in de winter ook nog lekker daar is, maar daar zullen we zeker ook de foto's van de zien krijgen.
Knuffels van ons uit Hoofddorp